Shopping in Lazada

Friday, May 21, 2010

此时此刻

我一直在期待改考卷,因为我觉得这是我的表现指标。改了几位好学生,还很高兴。都达标了,哈哈。可是接下来可吓坏人啦!!!一接一个,不是空空如新一样就是鬼画图。。。老师我哪有教过你这样???嗨!有时真怀疑我是否会教书。教师节时,我学生还送了我礼物,真惭愧啊!我要的只不过是你们拿好成绩让老子脸上有光好不?老师不放弃,请你们也和我一样。大家一起奋斗!!!

2 comments:

  1. i wonder if you student can read chinese -_-" LOLx!

    ReplyDelete
  2. Haha...They are some Chinese students but not many la. They are my savior now cause they are the one who can perform and make me proud. Haha.

    ReplyDelete